Dagens planer

Godmorgon! Eller godmorgon är väl lite fel att säga vid den här tiden. Steg upp för inte så jättelänge sedan och åt världens godaste frukost med hälso yoghurt, banan, kiwi och müsli. Mycket smarrigt och nyttigt. Imorgon drar skolan igång och även träningarna och det ska bli mycket kul. Har saknat innebandyn och äntligen drar den igång. Jag har lovat mig själv att från och med imorrn ska jag börja mina nyttiga veckor och bara äta godis, dricka läsk osv på helgerna och sen om jag är sugen på nåt i veckorna ska jag äta frukt. Sedan har vi bestämt i familjen att inte köpa hämtmat mitt i veckorna, äta köttbullar, mackaroner osv..Det har blivit alldeles för mycket av sån mat under lovet. Sedan ska jag fram för allt träna mer. Ska försöka hinna med att gå ut och springa lite mellan innebandyn eller skaffa ett gymkort. 
 
Idag ska jag bara vara hemma och mysa hela dagen. Är riktigt seg så jag orkar inte göra något speciellt. Så min sista sommalovs dag ska jag bara sitta i soffan och kollar på massa serier som går på tv. Älskar Degrassi som oftast går på MTV. Sitter faktsktit och kollar på det just nu.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: publiceras ej

Bloggadress:

Skriv kommentar:

Trackback
RSS 2.0