Första dagen i skolan

Första dagen är avklarad i skolan. Vi började halv tio och slutade tio så vi var bara där i en halvtimme och det var riktigt skönt eftersom jag var så sjukt trött efter bara 4 timmars sömn innat. På tordag börjar vi skolan på riktigt med det vanliga schemat och på tal om scheman är vårat svin dåligt. Jag menar två timmars lektion utan rast vissa dagar? Jaja..
 
Är hemma i alla fall med Eve och snart kommer Lisas kompisar hit också. Runt 19.00 ska jag sticka till v-malm för att ha den första innebandy träningen för säsongen. Är riktigt taggad på att se hur den här säsongen kommer bli. Om det blir några bättre förändringar eller inte. Ska bli kul att i överhuvud taget komma på plan och spela.

Kommentarer
Postat av: Vilma

Hej! Kolla gärna in videon när jag sjunger eller varför inte tävla i dagens blogg? Tack på förhaand :D

2012-08-20 @ 16:25:00
URL: http://vlmusic.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: publiceras ej

Bloggadress:

Skriv kommentar:

Trackback
RSS 2.0