resume av sommaren 2012

Nu har jag inte min dator och därför har jag inte alla mina bilder heller men jag ska försöka göra det bästa jag kan.
 
 Våran familj åkte till Evelinas & co landställe och firade midsommar. Jag hade på mig en söt klänning på Abercrombie&fitch
 
Jag hängde mycket med vänner både på kvällarna och dagarna.
 
Vi åkte till min farbros och fasters landställe med pappas släkt och firade min farbror.
 
Jag hade på mig en massa sommarkläder som bestod av gulliga blusar & shorts, klänningar, jeansshorts osv..
 
Min och Evelinas familj åkte till Franrike i 10 dagar och hade jättemysigt. Solade, badade, åt god mat, drack mycket cola och iste m.m.
 
Jag solade mycket när solen kom fram. Då blev det mycket benbilder.
 
Jag var ännu mer med kompisar.
 
Jag åkte ut med Nathis båt med hennes familj och min kusin.
 
Började åka moppe.
 
Åkte till Ornö till Fredriks landställe över ett dygn.
 
Sov mycket över med kompisar.
 
Sedan avslutade jag lovet med en skaldjursskiva med en massa familjevänner.

Kommentarer
Postat av: alice

Shit vilka fina bilder. Du är sjukt vacker!

2012-09-04 @ 13:12:30
URL: http://aliceerikabergvall.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: publiceras ej

Bloggadress:

Skriv kommentar:

Trackback
RSS 2.0